donderdag 19 maart 2020

Hallo vriendjes! Klasdagen thuis...


Lieve vriendjes, 

Hier post ik jullie foto's/video's/berichtjes van tijdens deze toch wel speciale weken! 
Zo moeten we elkaar een beetje minder missen... en kunnen we misschien nog leuke ideetjes opdoen van elkaar! 

Dikke virtuele knuffels! 

Juf Els 



Ik kreeg alvast een berichtje van Lars. Hij had al veel kriebelbeestjes-plezier! 
"Ik heb vandaag 5 beestjes gezocht.  Kijk maar op de foto. De oorwurm was lastig te vangen maar we hebben hem toch in het potje gekregen. Ik heb geleerd dat kriebelbeestjes zich onder stenen verstoppen. Lieve groetjes lars " 



Ook Olivia stuurde me een mailtje. Zij maakten vandaag patronen. 
 Wat leuk! Dat zal smaken! :-) 


Keerthi is al aan het knutselen gegaan. Zij schilderde een lieveheersbeestje! 


En ook Elena houdt zich creatief bezig !
SUper!
























Lars is een bezige bij... van hem kreeg ik volgende leuke foto's: 

 Ook thuis kan Lars tekenen op de lichtbak. Hoe leuk! 

 Hij knutselde ook een leuke paashaas! Knap gedaan Lars! 

Ook Fre weet zich goed bezig te houden...
Hij ging samen met mama en Fikke op pad, maakte ijsjes, verzamelde het afval hiervan en maakte hiermee een collage. En ze verzamelden ook heel veel informatie over dieren. 

Op stap naar buiten                                                                     dierenweetjes/informatie



Lekkere ijsjes                                                                             Recycling collage


June maakte ook een paashaas: ze vertelt er zelf over in dit filmpje! 


 En op deze foto kan je het resultaat van dichtbij bewonderen !  Wat een prachtige paashaas!

Keerthi knutselde er al op los deze dagen!  






Ze maakte een kip van een eierdoos....


En een vlinder uit plasticine! MOOI! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten