woensdag 25 maart 2020

Klasdagen thuis week 2


We zijn ondertussen reeds week 2 van onze klasdagen thuis...
Ik mis jullie we hoor, het is hier maar stilletjes.
Gelukkig krijg ik regelmatig wat fotootjes of berichtjes. Dat doet deugd!
En ook ben ik blij jullie te zien bij het verhaaltje 's ochtends. 

Hieronder wat foto's van wat jullie de voorbije week uitspookten.
Heb jij nog leuke foto's: laat maar komen!

Dikke knuffel!
Juf Els 

Olivia ijverig aan het knutselen....
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!

 Keerthi maakte een mooie kip van haar handafdruk! 


 En ook Lars knutselde een leuke kip! 

 Elena heeft ook veel plezier met haar hondjes, Cooper en Cayenne! 

Felix heeft al veel getekend, veel plezier gemaakt en veel geleerd over insecten. 
Ik ben benieuwd wat hij allemaal zal te vertellen hebben over die beestjes!
Hij kan nu ook goed fietsen en zelfs door het gras rijden!
Zien we je binnenkort met je fiets op school, Felix?

 June beleefde ook al veel plezier:

ze knutselde samen met haar zus een paasei. Dat ziet er leuk uit! 

 En ze trokken gekke kleren aan voor de uitdaging van de juf van de Franse les.  Wat zien jullie er goed uit :-) 

Fé beleefde ook al veel plezier! 
 Hij knutselde een mooie kip en eieren 


 Genieten van het mooie weer: voetballen en fietsen met zijn nieuwe fiets! 



Ook wat letters en cijfers oefenen....



 en papa helpen met een lekker tussendoortje te maken. Mmm lekker! 
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten