woensdag 25 maart 2020

Uitdaging 1


De eerste uitdaging van de week:

WIE BOUWT DE HOOGSTE TOREN? 

Veel plezier en succes!

Ben je de uitdaging aangegaan...
Mail me een foto/video met je resultaat door !

Ik ben benieuwd!
Juf Els



Elena ging de uitdaging aan! Samen met haar papa bouwde ze buiten een hoge toren! Super! 



Ook June bouwde een toren. Ze had er veel plezier mee! Knap gedaan! 

Lars is de uitdaging met veel enthousiasme aangegaan. Hij vond het superleuk of zelfs té leuk :-)
Het werd een knap bouwwerk!
 Opperste concentratie! 




 Wauw Lars! Knap gedaan! 


Ook Felix maakte een toren, van wel 3,2 meter hoog! WAUW! 


 Olivia ging de uitdaging ook aan en beleefde er veel plezier aan! Goed gedaan! 


Ook Keerthi en haar zus maakten een toren: knap! 


En ook Fé ging aan het bouwen! Goed bezig! 


Dyllan en zijn broer en papa maakten er een heel project van. Ze maakten een plan voor een huis en gingen dat bouwen! Geweldig!
En heel benieuwd naar het eindresultaat! 








3 opmerkingen:

  1. Dag Juf Els,
    Ik mis ons klasje en al mijn vriendjes.

    Mijn papa en ik hebben ook de eerste uitdaging voltooid, maar hoe kunnen wij de foto toevoegen?

    groetjes Elena

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei... lukt dat hier niet?? Mail de foto maar door naar mij dan (els.heylen@coloma.be)

    Groetjes, juf Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knappe bouwwerken. Allemaal bouwvakkers en architecten in spe

    BeantwoordenVerwijderen